Saturday, September 21, 2019

Separuh Jiwaku Pergi~

Harini.. genap sebulan abah pergi...tak tahu nak diungkap perasaan ni... 33 tahun genap hidup bersama abah... tapi Allah lebih sayangkan abah....siapalah aku untuk menidakkan semua ni...

Abah tinggalkan aku dengan pelbagai ilmu... abah did teach me a lot.. like seriously A LOT. I'm so lucky to have you as my father.. Alhamdulillah...

Dengan nafas yang ada... masa yang ada..aku akan manfaatkan sebaik-baiknya untuk menjadi anak kebanggaan abah dan mak.. aku akan menjaga mak sebaik-baiknya.

Teringat...zaman aku belum kawen.. masa tu umur 27..abah siap warning...suruh aku kawen. 😂
I really can't brain.. because why..abah bukan jenis kepoh gitu...tapi mungkin abah dah tak boleh blah tgk aku meligat je xmo fikir kawen. hahahaha. Abah warning.. umur 28 thn ko tak kawen...abah akan caik... ok aku diam lg.. dup-dap-dup-dap

setelah 28 thn.. tak laku lg perempuan ni..abah warning lagi.. abah tak nak tutup mata selagi ko tak kawen..aku pulak jadi takut nak kawen..huhu.

Alhamdulillah..sampai rezeki abah nak tgk anak perempuan sorang ni kawen... umur 31 thn...sekali lafaz..sah jadi isteri kepada D... now mommy anak 1. Abah dapat tengok kau kawen.. skali tengok cucu.. mcm lepas gitu beban dibahu dapat langsaikan hajat abah... 😘

No comments:

Post a Comment